Kwiecień, 2015

Tucepi - dzień piąty ostatni :(

Sobota, 25 kwietnia 2015 · Komentarze(0)
Jako że to ostatni trening to więcej było luzu i zwiedzania niż prawdziwej jazdy. Na cel obraliśmy sobie wyspę Brac i półwysep Bol. Niestety jako, że wyjechaliśmy trochę za późno to nie mieliśmy za wiele czasu na wyspie bo trochę ponad dwie godziny....ale za to dobrze je spożytkowaliśmy. Dwa dość długie podjazdy jeden 4 drugi 5 km wystarczyły, żeby odpowiednio sie zmęczyć ;) i później zaliczyć przyjemny relaks na promie ;) No cóż czas wracać do domu i zobaczyć ile dały treningy w górach :)

Tucepi - dzień czwarty - Święty Jerzy

Czwartek, 23 kwietnia 2015 · Komentarze(0)
Dziś po dniu przerwy, pełni sił stwierdfziliśmy że czas zaliczyć największą górę w okolicy czyli Górę Świętego Jerzego... krótki opis hmm...23 km podjazdu i trzeba wjechać z wysokości 360 m npm do wysokości 1762 m npm... czyli jest co jechać :P ale dałem radę !! na całej trasie rower prowadziłem tylko raz przez max 200m a to dlatego że pulsometr pokazywał 185....czyli za dużo :P polecam każdemu tą górę na sprawdzenie samego siebie i słabości... naprawdę na 23 km są może 2-3 miejsca gdzie można odsapnąc....a takto w górę w górę i w górę :P

Tucepi - dzień trzeci

Poniedziałek, 20 kwietnia 2015 · Komentarze(0)
Dziś miałabyć wycieczka do Splitu. Czyli w dwie strony ok 120 km. Pogoda od rana nas rozpieszczała piękne słoneczko zero chmur jedynie lekki wiatr. Jechało się pięknie....ale do czasu na 20 km strzeliła mi jedna szprycha, mówię sobie OK da się jechać, niestety chwilę później strzeliła druga...dalej wolałem nie ryzykować i stwierdziłem że czas wracać do hotelu ;/ Szczęcie w nieszczęściu spotkałem chłopaków z AciveJet teamu kótrzy startują w Tour De Croatia i kawałek z nimi się przejechałem :) a w środę będę ich dopingował ;) mam nadzieje że powalczą !!

Tucepi - dzień drugi

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · Komentarze(0)
Dziś zdecydowanie dłuższy trening. Postanowiliśmy zrobić ponad 100 km. Udało się. Widoki przepiękne serpentyny wzniesienia po 15 stopni. Pogoda piękna...25 stopni, jednakże18 na zjazdach dawał się we znaki zimny wiatr. Drogi w dobrym stanie aczkoliek za miejscowością Vina był odcinek od 3 km zfrezowanej drogi...już wiem co czują kolarze na Paris Ruben...massakra 15 km/h to był max bo szkoda mi było roweru....

Tučepi - Dzień pierwszy

Sobota, 18 kwietnia 2015 · Komentarze(0)
Nareszczie dotarliśmy, a skoro pogoda jest ładna a my spędziliśmy 16h w samochodzie to trzeba było wykorzystać wolne popołudnie na zapoznanie się z okolica. Tu jest pięknie! Polecam każdemu! Trasa prowadzi caly czas wybrzeżem, widoki zapierają dech w piersiach. Troche dlugich podjazdów i szybkich zjazdów :-) a to dopiero początek :-)

2015-04-11

Sobota, 11 kwietnia 2015 · Komentarze(0)
Pogoda dziś dopisała więc żal byłoby takiej możliwości nie wykorzystać. Jedyne co mi dziś przeszkadzało to wiatr ale za to nagroda za moje poświęcenie była wielka :D